La Fundació Pere Badia un any més ha estat present a la Fira. En format estand i amb activitats diverses. La primera activitat ha estat una gimcana sensorial oberta a tothom, la qual ha servit per posar-se al lloc de les persones grans sentint en primera persona els dèficits que poden patir a nivell sensorial, vista, oïda, cognitius, tàctil i de mobilitat. Una segona activitat ha estat una gimnàsia grupal adaptada, a càrrec de la Fisioterapeuta de la Fundació.
Estem molt contents de participar en aquesta nova edició conjuntament amb altres entitats de la vila, entitats que promouen la salut i que a la vegada ens ajuda a donar visibilitat a la Fundació cap a la resta de la població, mostrant la forma en què treballem i quina és la nostra manera de cuidar.
Moltissimes gràcies a totes les persones que hi heu col·laborat d'alguna forma o altre.